Saturday, February 7, 2009

Awww....yi hsien forgot the part where i say bya bye to her T.T




So sad~!!!! Yi Hsien forgot to type in her post where i say bye bye to her T.T Awwww...... today scout so borin...tak ada nak buat... buat pun tie knot saja...haiz haiz ..but den arh...tie knot oso veli confusing..... Lucky i no nid tie knot and help carry wood saja O.O XP and kah min... I din know u hav two brotha O.O U SO LUCKY XD WAHAHAHAHATOO BAD I KENOT REST... BECOMIN PL IS NOT PART OF ME LIFE PLAN X( so sad....

ME TAK NAK BCOM PL..PL oso hav to take care of troooopppp. KAH MIN>>>>>> X( TAKE OVA FOR MEEE..... den bla bla bla bla scout over di YAYYYYYY~!!!!! VALENTINE CUMIN~!!!!

CUM KAH MIN =D WE CAN BE TOGATHA XD FOREVA~!!!!!! My valentine date is wif kah min ... u bully her u die >=( U DUN EVEN TOUCHIE HER!!!! NOBODI TOUCHIE MY KAH MIN XD extra large image so u see wat happen afta u bully kah min >=(
From
The person hu is kah min valentine partner XD
Afta updating blog conversation between kah min and me( too bad kah min wasnt there )
Li Sim :Kah Min u say yes hor...u partner wif me hor...
Kah Min : yes LoL

No comments:

Post a Comment